Ålandsbåten

Tur att vädret var lugnt igår när vi var till Åland, annars hade ju inte jag följt med av rädsla att bli sjösjuk. Jag får nästan jämt höra att det är ingen fara att åka på dessa båtar för de är ju så stora. Men så kan bara de säga som inte blir sjösjuka. Det spelar ingen roll om jag åker på största kryssningsfartyget i Sverige och det gungar bara lite, jag känner av det och får sitta och bara titta rakt fram eller gå ut på däck. Jag har aldrig blivit riktigt sjösjuk för jag har aldrig utsatt mig för detta, men det räcker att bara vara lite sjösjuk så är det olustigt. Det sägs ju att vi som är så känsliga på sjön har bra balans och det är jag glad för. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0