Höstmarknad




En promenad runt Gimo
och idag var det ju den traditionsenliga höstmarknaden som vi hamnade på.
Tur var väl det för jag hittade en fin svart vardagsryggsäck
som jag ska ha när jag går till bussen varje morgon.
Enda problemet med det är att det blir en till väska hemma som tar onödig plats.
Måste rensa i garderober och förråd närmast tiden - ett påtag, men en skön lättnad efteråt.
Man känner sig renad! Mycket som bör lämnas till Röda korset etc. 
Just ja, jag köpte bakplåtspapper också!


Kommentarer
Postat av: Mannen

Fruntimmer! Jag klarat mig med en o samma väska till jobbet i snart 30 år. Just ja, det var väl jag som handlade bakplåtspapper och väska, för det var ju jag som hade pengarna med mig.

2011-10-15 @ 23:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0