Lördag i februari








En lugn lördag i februari


Lördagen började lugnt
med frukost till ett av mina favoritprogram, som är Nyhetsmorgon.
När mannen vaknat
 blev det frukost nr två i sängen till Melodikrysset, som han gör på datorn.
Han brukar klara det!

När dottern vaknade ville hon åka till sina små kusiner och vi bar iväg för att lämna av henne
innan vi fortsatte till Östhammar och lite lördagshandel.

Väl hemma igen efter inhandling av matvaror blev det
middag som bestod av köpt Pytt i panna, många ägg, hård ostsmörgås och rödbetor.
Att det blev pytt var för att jag tog en titt i frysen
när jag funderade vad vi skulle äta och fick se mannens matlådereserv,
som är bl a pytt, och jag blev jättesugen på detta.

Vi blev sittande länge vid matbordet och diskuterade politik
om hur jag som sosse tycker att skattepengar ska användas.
Vi diskuterade olika områden och ibland hade vi olika syn på det hela...
men kul att diskutera.

På kvällen blev det Melodifestivalen med kaffe och choklad!
Mannen såg på "sina" TV-program i ett annat rum!

En skön avslappnad lördagskväll!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0