Smältande is










Smältande is


Idag tog jag en tur till grannbruket
för att se hur Alicia har utvecklats sedan jag såg henne sist, för en vecka sedan.
Hon kan sitta stadigare, greppar saker med båda händerna och har börjat äta gröt.
Oj, vad det händer mycket på en vecka i den åldern!
Tänk om man lärde sig bara några procent av detta på en vecka!!!

Efter ett tag tog jag en promenad i Österbybruk med Alicia.
Promenaden gick jag upp till Österbybadet där jag tittade ut över dammen.
På den smältande isen låg två tunga hockeymål på dammens is.
Jag fick tanken om de skulle dyka efter målen när isen smälter....
men isen håller nog några dagar till!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0