Söndag i februari








Söndag


Söndagen började med frukost framför tv:n till Nyhetsmorgon,
så att man blir uppdaterad på läget i världen för dagen,
medan resten av huset sover.

Dagens andra frukost åts vid köksbordet med mannens och dottern. 

Senare blev det en promenad med mannen runt Gimo.
Det var ruggigt men jag var bra påklädd, så det gick bra.

När jag kom hem, var jag sugen på att göra tacos
av köttfärsen jag köpte igår.
Det blev gott, vilket är ganska självklart,
för det skulle vara ganska svårt att misslyckas med att göra god tacos!

Nu sitter jag med datorn i knät och skriver lite mail till olika personer
som jag behöver kontakta om lite småsaker.

Ganska ointressant för er att läsa detta, men jag är tom i huvudet på ideer
och kunde inte komma på något vettigare än att skriva om en ganska vanlig söndag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0