Tant















Tantutställning


Det blir en tantutställning i Sollentuna, på Edsviks konsthall.
Eva Björk, som har utställningen fick frågan när man blir tant?

När man har varit med länge i livet och har erfarenhet,
är ödmjuk, klok och kan ge råd
om olika saker i livet.

Men vissa kan ju vara tant vid 32 års ålder.
Ja, men då är man tantig, svarade hon.

Man brukar ju tala om tantvarning när man spar presentpapper....
men det gör jag ju bara för att det är synd att slänga stora fina papper!

Jag överlämnar till andra att bedöma när jag blir tant!

*******************





Jag fick en kommentar av min fd jobbarkompis på Vretaskolan
 och tycker att alla kan se den.


Kibom-trummande tanter från Östhammar,
kommer att ha ett uppträdande där på lördagen d.10/3 13.30
 Välkomna!
Eva Björk kommer både att ställa ut målningar
 och en hel del tantattiraljer från sitt Tantmuseum i Hovra-Hälsingland /Bettan












Kommentarer
Postat av: Bettan

Kibom-trummande tanter från Östhammar kommer att ha ett uppträdande där på lördagen d.10/3 13.30 Välkomna-Eva Björk kommer både att ställa ut målningar och en hel del tantattiraljer från sitt Tantmuseum i Hovra-Hälsingland /Bettan

2012-02-29 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0