Tisdagskväll sista januari





Årsmöteplanering


Sen eftermiddag idag var jag hos erfarne Ingvar
och fick råd om vad jag ska tänka på inför årsmötet i Gimo Sosse-förening.
Jag är ordförande där sedan förra året
och måste se till att jag lär mig vad som krävs.
Gamla protokollet sedan 2011 års årsmöte togs fram
och där kan man se tydligt vad som ska göras.

Datum, verksamhetsberättelse,
kontakta valberening och kassör, ett styrelsemöte inför årsmöte mm.




Dra, dra, dra....


Efter dessa råd var det dags att ta hand om släpet som vi drog på, på knutmasso.
Vi var fyra som drog släpet genom Gimo till Korsbron.
och det blev ett riktigt motionspass.
Tungt men trevligt!
Nu är det på plats och vi får väl se vad det har att vänta nästa år?

Väl hemma gjorde mannen i ordning goda samlor som
vi åt och mumsade upp!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0