Real group










Fredagskonsert med Real group


Jag hämtade Ingrid och så gick bilen 288:an mot Östhammar och Börstils kyrka.
Jag fick för mig att jag skulle bjuda henne på denna konsert
när jag såg att de skulle komma till kommunen.
Kul att åka tillsammans med en barndomskompis.
Vi lärde känna varandra när vi började på lekis 1968.

Konserten var 40x2 minuter med en paus, då man kunde köpa kaffe.
Vi minglade med kaffe och sockerkakan
och pratade som vanligt för fullt om intressanta ämnen,
just då blev det om ledarskap. 








En vi kände till utseendet

Den mörka sångerskan är Kerstin Lundin,
Anders Lundins fru, som brukar vara med på Allsång på Skansen.








Konserten med Real group var verkligen jättebra.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0