Vårpromenad








Ledigdag

Imorse kom jag upp i tid för jag skulle iväg en kortis kl åtta,
 trots att jag hade ledig dag.
Alltid skönt att komma upp!

Jag åkte till Österbybruk kl 8.30 för att gå en promenad med lilla Alicia.
Hon somnar i nio-tiden på förmiddagarna och därför passade det bra
att vara där tidigt.
Jag gosade en stund med henne innan vi skulle gå ut.
Jag brukar ha ett halsband med ett hjärta på som hon tycker mycket om.
Jag har det som ett "kännaigenfarmorssmycke".
Lite kul tycker jag!

Sofie packade ner henne i vagnen
och sedan gick jag iväg med lilltjejen
Sofie stannade hemma och pysslade!

Egen tid för en småbarnsmamma är skönt, 
det vet jag att jag tyckte när barnen var små.....
men även när de blev äldre.

Jag promenade Gimogatan upp till Österbydammen,
 skogsvägen upp mot Gubbovägen.
Mysig sväng på ca en timme och en kvart.

Jag plockade blåbärsris för att sätta i tulpanbuketten
som Ellen fick igår på sin födelsedag.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0