Vasaloppshjälp en söndag










Vasaloppshjälp


Frukosten idag intogs i skön soffa till Vasloppets energiska åkare.
Kul att se upploppet med så många åkare.
Jämnt så det förslår!
Alltid kul med svensk seger!

Efter målgången satt jag med näsan i vädret på södersidan!
Härligt med vårkänslor!

Eftersom kroppen behöver lite rörelse
 så tog mannen och jag en runda runt Gimo.
Under tiden hade dottern gjort en kladdkaka, efter önskan av sin moder.
Tackar!

Mitt på dagen ringde jag till äldsta sonen och frågade om han och familjen ville komma
och äta middag med oss på kvällskvisten.
De kunde och jag slog då en signal till mor och far och bjöd dem också,
för jag vet att de vill träffa lilla Alicia och se hur hon har vuxit.

De kom och vi åt skinkpaj
och gosade med den minsta personen i sällskapet,
som väldigt lätt blir medelpunkten.





Alicia och gammelmormor






Alicia och gammelmorfar


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0