Färgning

 
 
Färgning
 
Just nu sitter jag på en stol mitt på kökgolvet
och ser troligen ut som en....ja, jag vet inte vad.
I stora rummet spelar yngste sonen Simon piano,
Vid köksbordet sitter Elida och Ellen och försöker spela blockflöjt.
De lyssnar på spotify på låtar och försöker ta ut melodier från Celine Dion till Alla vi barn i Bullerbyn.
Jag sitter, som sagt var,inte allt för vacker med en huva
med en massa färg utanpå och förhoppningsvis kommer
det att bli fint när allt är klart.
Lite nervös börjar jag bli för Ellen börjar fråga om det ska bli gult.
Elida verkar lugn och hon har gjort detta förut,
inte på mig men  på andra!
 
För Ellen är det premiär att göra slingor
i någons hår.
Jag blir provdocka!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0