Knutmasso från 2012

 





Här är mitt gäng med Tomtebobarnen.




Händige Manny och verktygen.
Ett populärt barnprogram!




Händige Manny





Här är jag som Tomtebobarn
och träffar en stilig trollkarl i gatan.
















Välkommen in i diligensen!
























En närgången isbjörn











Blomstrareklam





En dräglande Barbapappa











Saab - historien











Otroligt snöig och blåsig kväll.




















Här träffade jag på dottern och några clowner!





Denna Barbafamilj träffade jag på Långgatan
när jag gick från Bruksgatan till mina föräldrar för att heja.
Jag hade inte hittat på mor och far uppe i gatan, även fast jag letat, och tyckte det skulle vara kul att prata lite.
Sen vet jag att det alltid är tradition med främmande där efter knutmasso i gatan.
Det bjuds alltid på fika och eftersnack om knutgubbrna!
När jag kom dit satt det förstås släktingar där och fikade och hade trevligt!
Jag tog också en fika innan färden fortsatte till ursprungsstället för kvällen,
där vi skulle äta lite varm korv och annat innan vi tog oss upp till
Idrottsgården och dansen.






Korsbrogängets draghjälp




Korsbrogängets fina diligens























Här är alla vi Tomtebobarn med vår Tomtebomamma
innan vi beger oss upp till Bruksgatan kl 18.00.





Förväntansfullt gäng inför kvällen!



Ännu ett fint knutmassoår 2012, med fantastiska byggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0